9000010555 |
La biblioteca escolar I: Concepte i dinamització |
2015-2016 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
20/10/2015 - 16/2/2016 (30 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
BE1D La biblioteca escolar I: Concepte i dinamització
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Curs de formació bàsica per inicar-se en el coneixement del concepte de biblioteca escolar i la dinamització dels seus serveis i recursos.
|
| |
Objectius |
Aprofundir en el concepte de biblioteca escolar com a centre de recursos obert a la comunitat educativa.
Organitzar i dinamitzar la biblioteca perquè esdevingui un recurs per al desenvolupament del currículum, de la competència informacional i pel foment de la lectura
|
| |
Continguts |
Concepte de biblioteca escolar.
Organització i distribució dels espais i del fons de la biblioteca.
Dinamització: difusió dels serveis i materials, promoció de l'accès a la informació, activitats de foment a la lectura, relació amb l'entorn, etc.
|
| |
Observacions |
El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar a la pàgina d'informació general. El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar a la pàgina d'informació general
|
| |
Avaluació |
Avaluació formativa:
- Coneixement del concepte de biblioteca escolar i dinamització.
- Realització de totes les tasques.
- Transferència al centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Superació de tots els mòduls i del projecte final.
Realització qüestionari satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat d'educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació de persones adultes.
|
| |
E-mail |
biblioteques@xtec.cat
|
| |
|
|